Blogger Templates

Tuesday 16 August 2011

Masihkah Kita Rasa TIDAK Bersyukur ??

Assalamualaikum WBT .. Dan Bismillahiramanirahim..


Agak Serius Kan Tajuk Saya?? Ahaiii.. Eheeemm! Memang Serius Pon.. (Muka Serius)
Hari Ini Saya Agak tidak Bz Cz Xda Patient So Boleh La Mcoleteh Sedikit Sebanyak Yaa.. Arini Saya ingin Kongsi kan Tentang KELAPARAN.. ya KELAPARAN.. saya tahu Anda juga lapar Sebab kita BerPuasa.. TAPI di sini Ia lebih Menusuk Hati Sanubari Kecil saya..

Mari Kita Lihat Gambarnya















from Mr Google

 Haaa!! Sedih Kan?? Ni la yang Saya Rasa.. Masa Melihat Gambar2 Orang Kelaparan.. Ternyata Ada Org yang lagi Lebih Susah Dari kita.. Kita Patut Rasa Sangat Sangat Sangat Double Triple Ple ple Ple Berabis BerSyukur taw!! hoh!

Jadinyaa.. Kamu Kamu N Saya Taw kn Apa patut n Xpatut kita buat,, Fistly.. Kita Patut Amat Rasa Bersyukur.. So Dengan Adanya Rasa Bersyukur tu Kita Xkan SeMEna-Mena MemBazir mknan Makanan Yang Ada.. N So So n So la.. Boleh Ba kan? :)

Okeh.. Di Samping Tu Saya Sertakan Sedikit Fakta Kelaparan D sini Saya Ambi Dari Web yang Ada la.. Boleh la baca :)

Apa Maciam? Terbuka la Sedikit Minda n Hati kita kan.. Alhamdulilah..

Sebelum Saya M'Akhiri "Soseh Soseh Akak ni" (ala2 Bgosip Bunyiny) Saya SertaknVideo Untuk Anda


Selamat Menonton.. Berfikir.. Dan Renung2kan :)

Dan Alhamdulilah :)


2 comments: