Blogger Templates

Monday 13 February 2012

Heee.. TerNgiang2.

Bismillahirahmanirahim..

Assalamuaalaikum WBT..  :)


Alhamdulilah.. Syukur Masi Bernafas D bumi Allah SWT.. Semoga Aku n Kamu BerUsaha Menjadi Lebih Baik Kerana Allah SWT.. InsyaAllah..

Ermm.. Agak lama juga X Update Blog ku ni.. BerSarang suda kali.. heee..
Skang Baru tergerak mau update.. Alhamdulilah..

TerNgiang2


yeah.. TerNgiang2.. Baru mau Serita ni.
tadi Masa Keja.. Tiba2 One of my BESTFRIEND Sms me..
My Fren :" Salam da!! i got planning wanna go Umrah InsyaAllah end of the yr. U wanna Follow me?"

Me : Wsalam ( dlm hati -xsempat reply d sms ) hehe.. Alhamdulillah dalam hati berbicara.. Really?? :DD
but i still dun have money ( actually mau reply Dun have enough money ba tu ) kikiki.. tp sbb excited kan.. ngeee..

bukan la Sms tu yang mau d cerita sebenarny..

1st : Sebenarny aku Terharu.. sebb dia terniat mau Ajak aku..Thanxxx !
2nd : Aku harap dia Berubah .. InsyaAllah.. Mudah2 doaku termakbul.. InsyaAllah.. cz aku sayang dia kerana Allah.. InsyaAllah..
3rd : Aku terIngin sangat pg ke Tanah suci.. Kalo boleh semua Keluarga ku Pegi ke sana.. InsyaAllah.. TerUtamany Baba  n yaya ku..

P/s : Kalo la "Sahabat" ku terbaca blog ni.. 1 ja yang bley ku Sampaikan.. aku Sayang dia kerana Allah.. :)


k la.. Sory la macam Berterabur sikit cite ku ni. hehehe.. sory la ya.. memg xpandai berserita ba.. hehehhee :P

                                      InsyaAllah.. Mau ke sini ..InsyaAllah

SubhanaAllah.. Indahnya... Ya Allah Permudahkan la segalanya.. InsyaAllah.. Amin3 Ya Rabb..

Keluargaku, Sahabat handaiku.. Aku Sayang Kamu Kerana Allah SWT.. InsyaAllah.. :)
Maaf Atas Segala Tingkah laku ku.. Lau Ada Salahku.. Terkasar Bahasa ku.. Aku Minta maf Dr hujung Rambut ke hujung kaki.. Mafkan Aku ya :)

Assalamualaikum :)

3 comments:

  1. oooo.. I go it!!! hehehe.. Amin2.. semua org mau ke sana dha.. Insya Allah, dimurahkan rezeki dan diizinkan Allah, sampai la tu..

    ReplyDelete
  2. yeeeeeaaahh.. meh kita pg feeahhhh???? heheheheh

    ReplyDelete
  3. Jom jom.. tgu ada rezeki dulu.. ehehehe...

    ReplyDelete