Blogger Templates

Thursday 12 April 2012

Dedicate 4 All My BESTfren ~

Bissmillahirahmanirahim..


Assalamualaikum WBT :)


1st Of All.. Alhamdulilah . Syukur Kpada Allah SWT atas Segala2nya ;)
Thanxx ya Allah.. Alhamdulilah syukur kerana Masi Memberi nikmat Sihat .. Kasih sayang dan Sebagainya..
Alhamdulilah ... :)


Then.. Selamat Hari Jadi kepada Sahabat ku yang JADI2an ( Deeb) Sayang ko berabis la !!
Xsangka Sama Birthday ~ Patut la kita kuat GADOH ! kikiki.. kalau kita xsama Birthday.. MUNGKIN aku akan KENAKAN ko HABIS2an ! HAHA ( evil )
heee.. Nway.. Harap kita Sahabat/teman sampai bila2 la..InsyaAllah..  Boleh x saya Cakap Saya sayang Kamurang kerana ALLAH ? InsyaAllah..


Nant ..  Kalau 1hari Saya suda tiada D dunia ni jangan lupa Doakan Saya sllu ya.. :)
itu la.. Makanan saya nant bila berada d sana...


HAHA ! Kenangan Xbley Lupa Tol ohh.. Aahhaha.. Thnxxx to Maya. Cigu. Ain. Juma. Seeha kerana Menabur Tepung Tepat ke mulut/tudung  (kami) ~
lain kali kenakan c DEEB lebih2 ba ~ HAHA !!

Nexttt !! Dedicate untuk ORANG2 aku Sayang !! (yang Tersembunyi @ x ) HEHE..

Famili : Waaaa !!! Terharu.. Thnxxx tiket.. hehehe !! Sayang SelamaNya !!

Mr H : Thnxx tuk Semua ! minta maaf ndA terlayan semasa Birthday tu ~ So so so Sorry ! Saya hargai kamu  <3
ingat apa yang pena saya pesan dulu kn? :) ( kalau la dia baca)

Sahabat2 Kamcing ~!!! ( Kak ilya. Kasma . cigu. nisa)Thnxx hadiah2 SEMUA tu.. Ternyata Kamu Sayang aku kan?? hehehe.. Bukan la harta menjadi ukuran.. Tp Iklas ny kamu ku inginkan :)
thnxxx 4 Everything3 sayang2ku !!!!
Sangat TERMAHAL hadiah2 saya.. Akan ku jaga Selama mana pun ~ :)
Trust me.. hehe.. Saya Sayang kamu kerana Allah :) Truly.. InsyaAllah ..


Thnx semua !! :)
Semoga kita Menjadi SAHABAT selama ny.. Susa dan senang.. Tangis dan Tawa ~
seh <3
Alhamdulilah krana saya punya kamu :)
Kalau boleh setiap hari saya mau cakap saya sayang kamurang !! :)



See ! Sangup2 masak banyak !! arggghhh.. terharu gue ~ Thnxxx sekali lagi.. Lagi best kan Kalau ada drg c deeb trun.. ! hee..
Tahun lalu gue kena ! kuar air mata duyung.. Dis year Air mata duyung rehat sebentar.. hehe !



Apa2 pun ~ Terima Kasih Sayang2ku !!!!! Everthing!! :)
may Allah Bless All of Us ~ Amin Ya Rabb ..

Sekian.. Thnx 4 everthin beb !! Gua Sayang Lu Berabis !!
Alhamdulilah..

2 comments: