Blogger Templates

Friday 19 August 2011

SEGMEN : KAMI BLOGGER PRIHATIN!

Assalamualaikum WBT.. Bismillahirahmanirahim..


                                           Klik Banner atau Link Ini tuk Join


Entri Ini Ada la Bertujuan Untuk Membantu Mereka Mereka Yang Berada D Somalia yang Menghadapi Masalah Kebuluran.. Bley Tengok Gambar2 dan Video Mereka D Sini Dan Banyak lagi yang ada d laman2 web yang lain.. Kesian Kan? :'(

Oleh Itu . Saya Memohon Dan Myeru kepada Keluarga ,Rakan Rakan ,Sahabat Taulan ,Pembaca Skalian untuk Menderma.. Biarpun Hanya Rm1. Kerana Dengan Derma2 Yang Anda Dermakan Sangat Membantu mereka yang kebuluran. Tolong lah Anak2 Somalia Ini.. InsyaAllah dengan Jasa Baik dan Sifat Mulia Dermawan Anda Hanya ALLAH SWT yang Dapat Membalasnya.. Yakin la Pada ALLAH SWT dan Menderma la dengan SeIkhlas-ikhlasnya.. InsyaAllah .

Segmen ini juga Sebagai Tanda Sokongan kita kepada IRM ataupun Islamic Relief Malaysia (fb) terhadap kempen TABUNG KEMANUSIAAN SOMALIA . Bley la lihat Laman web Atau Facebook  IRM untuk maklumat selanjutnya..

Sebagai Blogger Kita Hendak La Membantu Memperluaskan Lagi Kempen Ini di Blog Masing2 Sebagai tanda Sokongan kita Kepada Meraka.. Tidak Susah.. Katakan 1 blog 100 pembaca.. Dalam 100 pembaca.. Menderma RM10 = ?? Jika 200 atau 300 pembaca yang Menderma atau Banyak lagi yang ingin Menderma? InsyaAllah.. Bagi mereka Yang tidak tahu Bagaimana Ingin Membantu kita boleh beritahu dengan adanya FB. TWITER. Blog dan Sebagainya.. sama sama kita Sebarkan ~ InsyaAllah :)

Sesiapa Yang Berminat Ingin Menderma Boleh la ke laman web di bawah ini

http://irmblog.org/2011/07/serious-drought-in-somalia-affecting-livelihoods/

InsyaAllah .. Hanya ALLAH SWT yang Dapat Membalasnya..

Marilah kita lihat Video Ini Sambil Membantu Mereka .. :'(



ALLAHU AKHBAR !!!!
Ya Allah Hebat Benar Ujian-Mu Kepada Mereka Ya ALLAH.. Bantulah Mereka Ya ALLAH.. Aku Memohon Kepada-Mu Ya ALLAH.. Limpahilah sedikit RahmatMu Kepada Mereka di Sana Ya ALLAH.. :'(



No comments:

Post a Comment